Порядок та умови замовлення та доставки ESSENS

Покупка продуктів ESSENS доступна лише зареєстрованим учасникам Клубу ESSENS

 

Замовлення через інтернет-магазин

  • Продукти ESSENS можна замовити через електронний магазин на веб-сайті www.essens.ua.
  • Обрані товари додаються в кошик, стан якого можна відстежувати у правому верхньому куті.
  • Перед відправленням замовлення член Клубу ESSENS повинен бути ознайомлений з кінцевою ціною та баловою вартістю замовлення.
  • Щоб використати комісійну знижку до замовлення необхідно ввести чотирицифровий числовий PIN-код.
  • Ціни на продукти ESSENS визначаються діючим прайс-листом, який доступний на веб-сайтіwww.essens.ua .
  • Для акційних товарів компанія ESSENS залишає за собою право змінювати ціни і заявляє, що це не є публічною пропозицією, і в серйозних випадках замовлення може бути не прийняте, балова вартість акційних товарів завжди адекватно знижується.
  • Електронний магазин пропонує два способи оплати - під час отримання товару або безготівковим розрахунком за допомогою платіжної картки (наприклад, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro та ін.) через платіжну систему GP webpay.
  • Під час першого замовлення буде прийнято лише оплату платіжною карткою.
  • При оплаті замовлення платіжною карткою отримана кількість балів негайно зараховується в систему.
  • У разі вичерпання товару під час введення замовлення член Клубу ESSENS буде зв`язаний оператором і особисто узгодить подальші дії.
  • Після відправлення і підтвердження замовлення внесення будь-яких змін у замовленні не є можливим.

Бали

  • Календарний місяць розраховується відповідно до часового поясу
  • Бали нараховуються протягом одного календарного місяця, завжди з першого дня місяця до останнього дня цього місяця. За замовлення, оформлені та оплачені платіжною карткою в інтернет-магазині, бали нараховуються негайно після успішної оплати.
  • Якщо останній день місяця припадає на робочий день, замовлення через електронну пошту та електронний магазин приймаються та обробляються до 16:00. Замовлення, оформлені після 16:00, обробляються та враховуються вже в наступному місяці.
  • Якщо останній день місяця - неробочий день, замовлення через електронну пошту та електронний магазин приймаються та обробляються до 16:00 попереднього робочого дня.
  • У разі скасування рахунку-фактури або його частини, номінальна вартість замовлення взимкується в місяць скасування. Винятки - замовлення, скасовані до 10 числа місяця, і ті, які підозрюються у штучному збільшенні обсягу, бали за замовлення вираховуються з попереднього місяця.
  • Бали за замовлення, яке було оплачене до 9 числа кожного місяця, будуть нараховані в попередній місяць.
  • Бали за замовлення, яке було оплачене після 10 числа кожного місяця, будуть нараховані в поточний місяць.
  • Наприклад: Замовлення, оформлені до 30 квітня 2020 року, повинні бути оплачені до 9 травня 2020 року, щоб бали були нараховані в квітні.


УМОВИ ДОСТАВКИ

  • Замовлення, зроблене до 12:00 годин робочого дня, зазвичай оброблюється в той же день. У виправданих випадках термін експедиції може бути продовжений. Зазвичай це може статися в період до Різдва або коли збільшується кількість замовлень, пов`язаних з промо-пропозиціями.
  • Замовлення доставляються транспортною компанією "Нова пошта" та її корпоративними партнерами по транспортуванню, відправлення доставляються згідно з Умовами поставки. Інформація про час транзиту може змінюватися через негативні погодні умови та дорожні обставини. Це може додати додаткові транзитні дні для доставки.
  • Максимальний розмір відправлення становить 20 кг.

 

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

Вартість доставки Новою поштою:

0 - 49 бали - 110 грн

50 - 99 балів - 60 грн

від 100 балів - доставка безкоштовна

 

ПРОЦЕДУРА ДОСТАВКИ

Після того, як Ваше замовлення буде прийняте і оброблене, Ви зможете побачити номер для відстеження Вашої посилки в Вашому профілі ESSENS (Розділ "МОЙ ОФІС / Мої замовлення" - значок автомобіля). При натисканні на значок автомобіля, Ви побачите номер для відстеження Вашої посилки.

 

ПРОЦЕДУРА ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ ВІД СЛУЖБИ ДОСТАВКИ

  • Перед прийняттям посилки від кур`єра необхідно перевірити стан посилки та переконатися, що коробка не пошкоджена (не деформована, не розірвана, не заклеєна іншим скотчем, крім оригінального скотчу ESSENS, або не наклеєна на оригінальний скотч ESSENS). Якщо посилка виявиться пошкодженою, ви не повинні її приймати. Будь ласка, негайно зв`яжіться з нами через [email protected] або зателефонуйте нам за номером +420 773 751 573. Як тільки посилка повернеться до ESSENS, буде відправленe новe замовлення. У разі прийняття пошкодженої посилки від служби доставки, гарантія на продукти, пошкоджені під час перевезення, не є дійсною.

  • Якщо перевізник не передає посилку адресатові особисто і залишає її, наприклад, біля дверей / у саду тощо, і посилка виявиться пошкодженою (деформованою, розірваною, мокрою, заклеєною іншим скотчем, крім оригінального скотчу ESSENS, або не наклеєною на оригінальний скотч ESSENS), не відкривайте її та поверніть до найближчого депо відповідного перевізника. Якщо член відкриє таку коробку, можливо рекламацію не буде прийнято.
  • Якщо посилку не можуть доставити (одержувача не знайдено, неправильна / неповна адреса, відсутнє ім`я одержувача при дзвінку тощо), вона буде зберігатися в відповідному пункті видачі або депо, де її необхідно отримати протягом 7 днів, повторна доставка неможлива. Перевізник повинен повідомити одержувача про доставку посилки до пункту видачі або депо, але ми рекомендуємо стежити за посилкою. Посилку можете відстежувати в своєму особистому кабінеті через символ автомобіля в розділі "мій офіс" → "мої замовлення".
  • Якщо посилку не буде отримано, посилка буде повернена нам. Після цього ваше замовлення буде скасовано, а його сума без вартості доставки буде повернена. Потім ви можете створити нове замовлення.