Маркетинговий план простий, збалансований, справедливий і базується на пунктах, встановлених для кожного продукту.
Маркетинговий план розроблений таким чином, щоб широта приносила гроші, а глибина – стабільність.
Завжди пам’ятайте про це правило, будуючи свою структуру, щоб переконатися, що ви використовуєте весь потенціал свого маркетингового плану.
Особисті бали | Групові бали | Позиція | Комісія |
---|---|---|---|
115,50 б | 8 636,50 б | 20 % | 10 215,70 ₴ |
Особисті бали | Групові бали | Позиція | Комісія |
---|---|---|---|
247,00 б | 7 154,00 б | 20 % | 41 676,80 ₴ |
УСІ ВАШІ ОСОБИСТІ КОНТАКТИ ПОВИННІ БУТИ РЕЄСТРОВАНІ ЯК ВАША ПРЯМА ЛІНІЯ, МИ НЕ РЕКОМЕНДУЄМО ЇХ РЕЄСТРУВАТИ ДО ГЛИБИНИ. ДЛЯ БІЛЬШОГО ПОГЛИБЛЕННЯ ВАШОЇ МЕРЕЖІ, НАЙКРАЩЕ ПІДТРИМУЙТЕ ЦІЛЬОВИХ ПАРТНЕРІВ ТА ДОПОМОГАЙТЕ ЇМ ДОСЯГТИ ЇХ ЦІЛЕЙ. АЛЕ НІКОЛИ НЕ ЗУПИНЯЙТЕ БУДУВАННЯ СВОЄЇ ПРЯМОЇ ЛІНІЇ.